FAQs Shortcodes
You can show the faqs with Porto FAQs shortcodes.
Normal
Kuidas ma saan raha tagasi?
Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda. Lepingust taganemiseks peab tarbija täitma taganemisavalduse vormi või saatma taganemisavalduse vabas vormis meie e-postile info@ledpood.ee
- Tagastatav kaup (s.h tarvikud) ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis.
- Tellijal tuleb kanda lepingu esemena üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud
Kuidas tellimust jälgida?
Tellimuse staatust saate kontrollida SIIN.
Kuidas tellimust muuta?
Kui tellimus on vormistatud, ei ole sellele tellimusele võimalik tooteid enam lisada.Miks minu tellimus viibib?
Laosolevate kaupade tarne Eesti piires on alates 3 tööpäevast. Viivitusi võivad tekitada mitmed põhjused: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „SAADAVAL JÄRELTELLIMISEL“ staatusega kaubaga, mis on tootja laost otsa saanud. Tarneaeg järeltellimisel toodete puhul on tavaliselt 1-3 nädalat. Harva aga siiski esineb juhuseid kus toote tarneaeg võib olla ka mõni kuu (näiteks on tootjal komponentide tarneraskused või mõni muu ootamatu põhjus mida me ei saa kuidagi mõjutada). Juhul kui tellite toote mille tarneaeg on oodatust märksa pikem siis kindlasti anname sellest varakult teada.
Show Filter
Kuidas ma saan raha tagasi?
Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda. Lepingust taganemiseks peab tarbija täitma taganemisavalduse vormi või saatma taganemisavalduse vabas vormis meie e-postile info@ledpood.ee
- Tagastatav kaup (s.h tarvikud) ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis.
- Tellijal tuleb kanda lepingu esemena üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud
Kuidas tellimust jälgida?
Tellimuse staatust saate kontrollida SIIN.
Kuidas tellimust muuta?
Kui tellimus on vormistatud, ei ole sellele tellimusele võimalik tooteid enam lisada.Miks minu tellimus viibib?
Laosolevate kaupade tarne Eesti piires on alates 3 tööpäevast. Viivitusi võivad tekitada mitmed põhjused: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „SAADAVAL JÄRELTELLIMISEL“ staatusega kaubaga, mis on tootja laost otsa saanud. Tarneaeg järeltellimisel toodete puhul on tavaliselt 1-3 nädalat. Harva aga siiski esineb juhuseid kus toote tarneaeg võib olla ka mõni kuu (näiteks on tootjal komponentide tarneraskused või mõni muu ootamatu põhjus mida me ei saa kuidagi mõjutada). Juhul kui tellite toote mille tarneaeg on oodatust märksa pikem siis kindlasti anname sellest varakult teada.
Show Pagination
Kuidas ma saan raha tagasi?
Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda. Lepingust taganemiseks peab tarbija täitma taganemisavalduse vormi või saatma taganemisavalduse vabas vormis meie e-postile info@ledpood.ee
- Tagastatav kaup (s.h tarvikud) ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis.
- Tellijal tuleb kanda lepingu esemena üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud
Kuidas tellimust jälgida?
Tellimuse staatust saate kontrollida SIIN.
Kuidas tellimust muuta?
Kui tellimus on vormistatud, ei ole sellele tellimusele võimalik tooteid enam lisada.Miks minu tellimus viibib?
Laosolevate kaupade tarne Eesti piires on alates 3 tööpäevast. Viivitusi võivad tekitada mitmed põhjused: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „SAADAVAL JÄRELTELLIMISEL“ staatusega kaubaga, mis on tootja laost otsa saanud. Tarneaeg järeltellimisel toodete puhul on tavaliselt 1-3 nädalat. Harva aga siiski esineb juhuseid kus toote tarneaeg võib olla ka mõni kuu (näiteks on tootjal komponentide tarneraskused või mõni muu ootamatu põhjus mida me ei saa kuidagi mõjutada). Juhul kui tellite toote mille tarneaeg on oodatust märksa pikem siis kindlasti anname sellest varakult teada.
Show Archive Link
Kuidas ma saan raha tagasi?
Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda. Lepingust taganemiseks peab tarbija täitma taganemisavalduse vormi või saatma taganemisavalduse vabas vormis meie e-postile info@ledpood.ee
- Tagastatav kaup (s.h tarvikud) ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis.
- Tellijal tuleb kanda lepingu esemena üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud
Kuidas tellimust jälgida?
Tellimuse staatust saate kontrollida SIIN.
Kuidas tellimust muuta?
Kui tellimus on vormistatud, ei ole sellele tellimusele võimalik tooteid enam lisada.Miks minu tellimus viibib?
Laosolevate kaupade tarne Eesti piires on alates 3 tööpäevast. Viivitusi võivad tekitada mitmed põhjused: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „SAADAVAL JÄRELTELLIMISEL“ staatusega kaubaga, mis on tootja laost otsa saanud. Tarneaeg järeltellimisel toodete puhul on tavaliselt 1-3 nädalat. Harva aga siiski esineb juhuseid kus toote tarneaeg võib olla ka mõni kuu (näiteks on tootjal komponentide tarneraskused või mõni muu ootamatu põhjus mida me ei saa kuidagi mõjutada). Juhul kui tellite toote mille tarneaeg on oodatust märksa pikem siis kindlasti anname sellest varakult teada.